[Bedriftsnavn] støtter Team Rynkeby i kampen for barn med kritiske sykdommer


[Bedriftsnavn] er stolte over å ha inngått et sponsorat på [sponsornivå] med Team Rynkeby, som skal sykle til Paris i 2025 for å samle inn penger til barn rammet av livstruende sykdommer og deres familier.

Et felles mål for en viktig sak
Team Rynkeby består i år av 68 lag fra åtte europeiske land samt ett internasjonalt team, og prosjektet har samlet inn over 100 millioner euro til formålet de siste 22 årene.
I Norge går pengene til Barnekreftforeningen, som gir uvurderlig støtte til disse barna og deres familier.

I år deltar selskaper som [selskapsnavn] aktivt i dette viktige prosjektet ved å gi et [platina / gull / sølv / bronse / team] sponsing.

[Muligens sitat fra selskapet, der du med egne ord kan beskrive hvordan sponsingen passer inn i dine verdier og hvorfor du velger å støtte en sak som hjelper barn med kritiske sykdommer og deres familier.]

En innsats som utgjør en forskjell
Kenneth Baltzersen, norsk landsjef for Team Rynkeby Fonden, uttrykker stor takk for den massive støtten prosjektet får år etter år:

«Vi er dypt rørt over støtten vi får fra både privatpersoner og selskaper som [selskapsnavn]. Din støtte er avgjørende for at vi skal fortsette vårt oppdrag og gjøre en reell forskjell for barn og familier som er i en ubeskrivelig vanskelig situasjon. Med flere deltakende lag enn noen gang før håper vi å sette nok en ny innsamlingsrekord og gi enda flere barn en bedre fremtid."

Fellesskap på to hjul for livsviktig forskning
Når rytterne drar på seg det ikoniske gule sykkelutstyret og legger ut på den lange reisen til Paris, er det ikke bare en fysisk prestasjon. Det er en felles innsats som reflekterer vilje til å gjøre en forskjell – sammen.